Geslaagd! En voorbereidingsbijeenkomst

Hi mensen,

Zoals beloofd is hier weer een nieuwe blog.

Ik heb afgelopen donderdag zoals in de titel vermeld gehoord dan ik GESLAAGD ben!! Dit betekent dat ook dat ik officieel zonder dat ik nog ergens aan vast zit naar Amerika kan gaan!

Op 4 juni heb Ik alle 72 mede studenten die ook naar de Verenigde Staten gaan ontmoet. Het was een ontzettend leuke en gezellige dag! De studenten en ouders werden vanaf het begin gescheiden en ik heb dus samen met alle andere studenten de dag doorgebracht. We hebben geluisterd naar iemand van de partnerorganisatie uit Amerika. Ze heeft ons in het engels verteld wat er van ins allemaal verwacht wordt wanneer we in Amerika zijn, maar ook hoe we problemen kunnen oplossen en hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Vanaf vandaag duurt het nog 49 dagen voordat ik op het vliegtuig stap en vertrek naar de Verenigde Staten! Ik heb er heel veel zin in maar vind het nu ook wel erg spannend worden. Hoe zou het zijn als ik daar aankom, en wat ga ik daar allemaal tegenkomen.

Ik ga in ieder geval de komende 49 dagen er een leuke tijd van maken met iedereen!

Als jullie up to date willen blijven over mijn avonturen in Amerika noteer dan even rechts op deze pagina je e-mail adres dan krijg je een mailtje als ik weer een blog post!

Dit was mijn blog voor deze keer!

Kusjes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active