Gastgezin en vertrekdatum bekend!!

Hi mensen,

Op deze site ga ik vanaf nu tot volgende zomer allerlei blogs plaatsen over mijn jaar naar de United States of America!!

Op dinsdag 22 maart kwam mijn moeder eerder terug van haar werk, er was gebeld door Travel Active! ( ik kon niet gebeld worden op mijn mobiel... heel gedoe) dus ik terugbellen en ze vertelde dat er een gastgezin geinteresseerd was in mij maar dan als double placement. Dit betekent dat er nog een ander meisje vanuit een ander land ook in dat gastgezin terecht zou komen. Ik moest zeggen of ik hier oke mee was. Aan de telefoon vertelde ze dat ik dan een formulier moest ondertekenen en die z.s.m. terug moest mailen. Ik was ontzettend beniewd naar het gastgezin maar dat kon ze nog niet vertellen. Ik als de wiedeweerga de papieren uitgeprint, en ondertekent, gauw weer ingescand en meteen teruggemaild. TA zei dat ze het meteen door ging sturen naar de organisatie AYUSA in Amerika en dat ze z.s.m. terug belde als ze meer wist over het gastgezin.

De volgende dag ongeveer een uur voordat ik naar school moest werd ik alweer gebeld!! Ze wisten waar ik terecht zou komen en hoe mijn gastgezin eruit zou zien. Aan de telefoon vertelde ze dat ik in Texas terecht zou komen, in het plaatsje Katy. ( dat ligt ongeveer 50 minuten bij Houston vandaan) ik zou een gastmoeder hebben die Sandra heet een een gastvader genaamd Bradley. Het meisje uit het andere land was een Japans meisje Nao.

Inmiddels zijn we alweer bijna twee weken verder en heb ik al veel contact gehad met mijn gastmoeder. Ze is heel erg lief en heeft me al veel verteld over de dingen die ik daar zoal kan gaan doen zoals: Tennissen, zwemmen, fitnissen, met de hond wandelen en oppassen. Ik heb ook gehoord dat ik een Junior word op Katy High School. Dit is het ena laatste jaar en dit betekent helaas dat ik niet mee kan doen met graduation. Dat was wel even jammer maar Sandra heeft al zoveel andere leuke dingen verteld dat ik dat eigenlijk helemaal niet meer zo erg vind.

13 mei beginnen mijn examens dus daar ga ik de komende tijd hard voor leren en dan hoop ik dat ik op 16 juni goed nieuws krijg en dat het dus officieel door kan gaan. De eerst volgende blog zal dan ook daarna zijn.

Veel liefs

Reacties

Reacties

Anneke, je oude oh nee jonge juf :)

Superleuk voor je! Eerst nog even je examen, heel veel succes! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active